رزرو هتل فرودگام امام
نوشته شده توسط : نرگس رحیمی
هتل ایبیس
 هتلی مناسب برای مقاصد تجاری و اقامت خانوادگی
 
مسافران و بازدید کنندگان شهر تهران – تجاری یا تفریحی – به هنگام اولین برخورد در پایتخت با روش متفاوتی از مهمان پذیری در این هتل با شعار "این جا را مثل خانه خود بدانید" مورد استقبال می‌گیرند. تیم صمیمی پذیرش هتل در تمام ساعات شبانه روز پذیرای مهمانان هستند. هتل در فاصله بسیار کوتاه از ترمینال خروجی فرودگاه واقع شده و پل پیاده رو سرپوشیده از رو به روی ترمینال خروجی تا ورودی هتل گزینه مناسبی برای رسیدن به هتل خواهد بود. فاصله هتل تا مرکز شهر تهران ۴۵ دقیقه از طریق بزرگراه خلیج فارس (تهران-قم) است. هتل دارای ۱۹۶ اتاق (سینگل، دبل، اتاق های متصل برای خانواده و اتاق معلولین ) بوده که همگی مجهز به سیستم تهویه و اینترنت رایگان هستند.
 
شهر تهران دارای ساختمان‌های مدرن از جمله برج آزادی همین طور عمارت‌های قدیمی همانند کاخ موزه گلستان است که پیشینه تاریخی و فرهنگی این کشور را نمایش می‌دهند. موزه جواهرات ملی، موزه ملی ایران، موزه فرش همچنین موزه رضا عباسی از دیگر نشانه‌های فرهنگی و جاذبه‌های دیدنی شهر تهران به شمار می‌آیند. بازار بزرگ تهران هم از مکان‌های جذاب برای گردش و خرید است.
 
 
 

 

هتل نووتل
 هتلی مناسب برای مقاصد تجاری و اقامت خانوادگی
 
نووتل پنج ستاره تهران ورود شما را به تهران خوش آمد می گوید. این هتل با پل پیاده رو ارتباطی ازترمینال فرودگاه تا هتل و تنها با فاصله ۴۵ دقیقه تا مرکز شهر تهران از طریق بزرگراه خلیج فارس (تهران-قم) گزینه مناسبی برای مقاصد تجاری و اقامت‌های خانوادگی می‌باشد. روم سرویس بیست و چهار ساعته، لابی رستوران مدرن، استخر شنا، سالن ماساژ و سالن‌های ورزشی مجزا برای بانوان و آقایان در کنار اتاق‌های مجهز به سیستم تهویه و اینترنت رایگان از جمله امکانات هتل نووتل تهران هستند.
 
شهر تهران دارای ساختمان‌های مدرن از جمله برج آزادی همین طور عمارت‌های قدیمی همانند کاخ موزه گلستان است که پیشینه تاریخی و فرهنگی این کشور را نمایش می‌دهند. موزه جواهرات ملی، موزه ملی ایران، موزه فرش همچنین موزه رضا عباسی از دیگر نشانه‌های فرهنگی و جاذبه های دیدنی شهر تهران به شمار می‌آیند. بازار بزرگ تهران هم از مکان‌های جذاب برای گردش و خرید است.
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: